Нова пошта від 80 грн Укрпошта від 45 грн • до пункту служби доставки • кур'єром за адресою • в поштомат
Оплата:
Visa / MasterCard, Приват24
Обмін / повернення товару:
Протягом 14 днів
Вам також може сподобатися
Опис
Відгуки (1)
Іменний чохол для Microsoft Lumia 950 XL Dual Sim
Трендовий чохол, популярний серед відомих людей, персонально виготовлений для Вас на Микрософт.
Тонкий - всього 0.9 мм
Ексклюзивний дизайн
Міцний термостійкий пластик
Доставка протягом 1 дня по всій Україні
Оплата відразу або при отриманні
14 днів на обмін або повернення
Заставка для телефону в подарунок
Розміри і прорізи повністю відповідають вашому телефону
Чохли для всього модельного ряду повністю відповідають розмірам телефону, а вирізи для кнопок і камери сприяє більш комфортній роботі з девайсом.
Додаткове покриття для захисту від подряпин
На зображення на чохлі додатково наноситься спеціальне покриття, яке захищає його від зносу і приємно на дотик.
Точне перенесення кольорів і високоякісний друк
Ми використовуємо друк на японському обладнанні, забезпечуючи найкраще дозвіл і передачу кольору, а також рівномірну друк на всіх зовнішніх поверхнях корпусу. При покупці ви отримаєте в точності такий же чохол, як бачите у себе на екрані.
Ми гарантуємо
Створення дійсно високоякісної продукції, яка сподобається найвибагливішим клієнтам.
Інноваційна технологія, що забезпечує захист проти подряпин
Щільне прилягання до телефону, всі вирізи відповідають кнопкам
Сумісність з бездротовою зарядкою
Чітке і насичене зображення
Високі показники міцності і дуже гарний зовнішній вигляд
Цілісний дизайн задньої і бічних поверхонь
Оцінка
Хорошо
4/5
На підставі 1 оцінок
0
1
0
0
0
Відгуки про продукт
Н
Николай , 01.03.2019
Зробіть будь-ласка знижку вашим клієнтам які вже замовляли чохол і хочуть замовити у вас ще чохли
Вам також може сподобатися
Підпишись на наш Instagram
Надихайся, дивись як виглядають наші чохли в реальності і дізнавайся про новинки першим!
Цей сайт використовує файли cookie та інші технології, щоб допомогти вам у навігації, а також надати кращий користувальницький досвід, аналізувати використання наших продуктів і послуг, підвищити якість рекламних і маркетингових активностей.